پزشکی 90 یزد
پزشکی 90 یزد

                            












نظرات شما عزیزان:

شیما
ساعت14:09---10 مرداد 1391
به نظرم بدترین غذا مربوط به چینه و بهترینشم مرگ بر آمریکا
پاسخ:بهترینش غذای مامانامونه!!!


مسخ
ساعت16:08---9 مرداد 1391
دیگه اعتراض نکنید حالا متوجه شدید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ:نمیشه در حد من حرف بزنید؟


مسخ
ساعت18:05---8 مرداد 1391
خیلی هم ربط داره اگه یکم دقت کنید منظورمو میفهمید
پاسخ:من iq خیلی پایینه!ببخشید


مسخ
ساعت11:02---8 مرداد 1391
بله ربطی نداره معذرت میخوام.

مسخ
ساعت10:23---8 مرداد 1391
میشه بگید کدوم مادر دوست داره دهن پسرشو سرویس کنن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ:من متوجه نشدم این سوالاچه ربطی به این پست داره


مسخ
ساعت21:28---7 مرداد 1391
مادرتونو دوست دارید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ:چه ربطی به این پست داره؟سوال شخصیه؟


...
ساعت14:26---7 مرداد 1391
سروش مگه تو طرح ضیافت هستی؟؟؟؟؟؟

برگشتی یزد؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ:مگه طرح ضیافت بدون من میشه؟


parisa y
ساعت23:29---6 مرداد 1391
خدا رو شکر که خوابگاهی نیستم و امیدوارم که اینطوری شرایط شما خوابگاهی ها ادامه پیدا نکنه تا حالا اعتراضی کردید یا نه؟هرچند اگه اعتراض هم بکنید هیچ فایده ای نداره ولی بازم باید امیدوار بود
پاسخ:ی بار من به نشونه اعتراض ضرفای غذا رو وسط راهرو چیدم میخاستن دهنمون رو سرویس کنن!ولی جدا غذای دانشگاه ما خیلی بهتر از بقیه جاهاست.و مشکل اصلی اشپز هست نه دانشگاه. من اعتقاد دارم حق گرفتنیه و باید اعتراض کنیم.


من
ساعت22:29---6 مرداد 1391
خب پس این عکاسشم ایرانی بوده و بلد نبوده قشنگ همه چیو تو کادر بندازه. نکنه عکاسش خودت بودی سروش جووووووووون؟؟!!!!!!1پاسخ:چمن پلو که این حرفا رئ نداره.

شیما
ساعت15:20---6 مرداد 1391
بیچاره ما ایرانیا......
پاسخ:اره.باز خدا رو شکر که غذامون مثل طرح ضیافت نیست!!!


متعجب!
ساعت14:13---6 مرداد 1391
اینجارو با فیس بوک اشتبا گرفتی!!!


عکسای اونجارو ورمیداری میذاری تو وبلاگ!!!!!
پاسخ:کدوم بوک؟مگه اونجایی که گفتی از اینا هست؟!!


مسخ
ساعت13:48---6 مرداد 1391
جونم ایرانپاسخ:چی بگم والا

0000
ساعت13:16---6 مرداد 1391
kheyli khandedar bood terekidam az khande
پاسخ:باید گریه کنیم


قناریوک
ساعت10:02---6 مرداد 1391
پس ماست و میوه خورشت سبزیش کو؟
پاسخ:تو کادر نیست


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در تاريخ جمعه 6 مرداد 1391برچسب:, توسط سروش محمدی |
.: Weblog Themes By LoxBlog :.